VIATGE A ITÀLIA DELS ALUMNES DE 4t ESO

Avui, 6 de juny de 2017, 48 alumnes de 4t d’ESO acompanyats dels seus 4 tutors: el Jaume, el Paco, la Mireia i l’Àngels han marxat cap a Itàlia carregats d’il·lusió i amb ganes de passar-s’ho molt bé.

A les 9.30h. han sortit molt puntuals cap a l’aeroport…  Aquí cada dia actualitzarem la informació i les imatges del viatge. Ahir, després de sopar van anar a fer un gelat i veure la platja.

Avui, 7 de juny de 2017, Venècia i els seus canals els espera!!! Ja són al vaporetto. Quina emoció!!!

Avui, 8 de juny, després de recollir maletes van camí a Verona, la ciutat de Romeo i Julieta. A la tarda, aniran cap a Florència. Seguim informant.

Penúltim dia, 9 de juny, i aquest grupet ja volta pel bressol del Renaixement, Florència. En aquests moments estan veient el David de Miquel Àngel…. Una autèntica meravella!!! Després de totes les visites d’avui: els Uffizi, l’Academia i el Palazzo Pitti; aquest grup gaudeixen de la seva darrera nit per Itàlia.

Avui, darrer dia a Pisa…. un dia esplèndid on alguns han pujat d’alt la famosa Torre Inclinada. A l’aeroport han sopat i ja estant volant cap a Barcelona!!!

Segur que ha estat un viatge que tots recordaran!!! Cliqueu AQUÍ per veure totes les imatges.

copia_IMG-20170609-WA0028