Els alumnes de 4t ESO al FITJOVE

Un any més els nostres alumnes de 4t ESO estan participant durant aquests dies en el programa FITJOVE.
Aquesta és una iniciativa del Departament de Salut i la Secretaria General de l’Esport que ofereixen a tots els instituts que estiguin adherits al Pla Català d’Esport a l’Escola, com és el nostre cas, la possibilitat de realitzar una jornada d’activitats de fitness atractives amb el fi que aquestes esdevinguin una opció d’oci per a tots els joves que no tenen com a costum fer exercici desprès de les classes o una vegada hagin acabat l’ESO.
De fet, es tracta d’acompanyar els alumnes que acaben l’ESO, de l’esport escolar a l’esport comunitari, creant una oferta atractiva d’exercici físic per a adolescents i així prevenir un estil de vida sedentària i el consum de substàncies nocives.
Aquesta jornada de fitness l’estan portant a terme a les instal·lacions de les Piscines Municipals de Manresa, de la mà de Jordi Vidal, coordinador del programa a Manresa i està resultant un èxit, doncs molts dels nostres alumnes ja estan interessats en continuar aquest programa durant tot el curs a un preu molt assequible, ja que la Generalitat subvenciona la resta.