VIATGE A ITÀLIA DELS ALUMNES DE 4t d’ESO

Un grup de 34 alumnes de 4t d’ESO acompanyats per quatre professors: Bea Terol, Luis Notario, Paco Sanchis i Judit Vall van gaudir de 6 dies intensos per Itàlia.

El viatge va començar el dia 11 de juny a les 5 de matinada direcció a l’aeroport de Barcelona per afagar un vol fins Milà. Allà un bus els va portar fins la ciutat de Verona, on van poder veure el famós balcó de la Julieta, l’Arena i els carrers bucòlics de la ciutat. L’endemà van agafar el vaporetto a Punta Savioni per anar fins al centre de Venècia. Durant tot el dia van tenir temps de visitar la basílica de Sant Marc, el Campanille, el Pont dels suspirs dinar i fins i tot alguns van fer un passeig en góndola; una autèntica aventura!

Els dos dies següents els van dedicar a Florència, la ciutat del Renaixement. La Galleria dell’ Accademia, il Campanille de Giotto, il Battistero di San Giovvanil, la Galleria del Uffizzi, la Cupola de Brunelleschi, la Santa Croce, el Ponte Vecchio i la seva música a part de voltar pels preciosos carrers tot prenent un gelat.

Ja per finalitzar el viatge, el darrer dia el grup va dirigir-se a la ciutat de Pisa per veure la seva famosa torre inclinada, la catedral i el baptisteri i al vespre van agafar un ferri des de Civitavecchia que els portaria fins al port de Barcelona després de 24 hores de navegació. El viatge va acabar dissabte 16 de juny davant de l’institut.

El grup va tornar molt content de l’experiència, carregats amb mil i una anècdotes que recordan durant molt temps.

Us deixem amb un recull d’imatges que ho demostren!!