IMPLICA’T

Aquest curs,  hem estrenat el Projecte Implica’t! que s’emmarca en la proposta del Departament d’Ensenyament de la realització d’un Servei Comunitari per part de l’alumnat de segon cicle d’ESO. La finalitat del projecte és garantir que els estudiants, al llarg de la seva trajectòria escolar, experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

L’alumnat de 4t d’ESO ha fet el servei a les escoles de primària d’Arenys de Mar.

Què n’esperaven i com ho han viscut:

Maria Clapés : Ha sigut una experiència que tornaria a repetir sempre que pogués i de veritat recomano que més gent la pugui viure.”

Isabel Izura: D’aquesta nova experiència he après moltes coses que no tenia en compte abans de participar, com per exemple, les diferents capacitats del nois per als estudis depenent de la seva personalitat.

També he après a organitzar-me fora del institut i una nova manera de comunicar-me amb els nens. A més a més de descobrir com en són de compressius i innocents.”

Júlia Estrada: “Dels serveis comunitaris espero que em serveixi d’alguna cosa, ja que de gran vull dedicar-me a l’educació primària, i tinc sort d’haver pogut fer-ho ara i observar el que fan i com ho fan.”

Vinyet Garcia: La veritat és que en el primer moment en el que vaig saber que ens tocava fer els servei comunitaris no em va fer gaire gràcia, ja que tindria menys temps lliure a les tardes i, doncs, menys temps per estudiar i fer deures. Però a mesura que ho he anat pensant, he tingut més ganes de començar perquè m’agraden molt els nens i penso que gaudiré molt fent la feina que faré a l’escola Sinera, tot i que també estic nerviosa perquè no sé el que em trobaré.”

Adrià Lledó: “…em va semblar molt bé que el dia que ens van explicar el que faríem ens deixessin decidir si fer una feina o una altre.”