Procés Acredita’t

 

 

INFORMACIÓ PROCÉS ACREDITA’T                          

Per consultar informació sobre NOVES CONVOCATÒRIES del procés Acredita’t consulta aquí.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

EN RELACIÓ AL PROCÉS ACREDITA’T 20-21

Inscripció al ROPEC i SOC

Amb el Certificat d’Unitats de Competència (recordeu: amb totes les UCs d’una Qualificació demostrades) que veu rebre per correu electrònic a finals de juny 2021, podeu fer la sol·licitud de registre al ROPEC (via telemàtica). +info

Es recomanable que les persones Acreditades en Ioga, sol·liciteu també el Certificat de Professionalitat al SOC. +info

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Dijous 17 de juny de 2021 –  PUBLICACIÓ DELS RESULTATS DEFINITIUS DE LA FASE D’AVALUACIÓ ACREDITA’T 20/21
En el següent enllaç pots consultar, amb el teu codi d’inscripció, el Resultat Definitiu de la Fase d’Avaluació:

RESULTATS DEFINITIUS FASE D’AVALUACIÓ 20/21

Següents dates a tenir en compte:

  • Entre el 17 i 20 de juny rebràs un correu amb documentació per signar, necessària per poder expedir el teu certificat.
  • Entre el 21 i 25 de juny rebràs un correu amb el Certificat d’Acreditació de Competències i les orientacions per inscriure’s al ROPEC.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Divendres 11 de juny de 2021 –  PUBLICACIÓ DELS RESULTATS PROVISIONALS DE LA FASE D’AVALUACIÓ ACREDITA’T 20/21

En el següent enllaç pots consultar, amb el teu codi d’inscripció, el Resultat Provisional de la Fase d’Avaluació:

RESULTATS PROVISIONALS FASE D’AVALUACIÓ 20/21

Període de reclamacions: 14, 15 i 16 de juny de 2021. En cas que vulguis presentar una reclamació, has d’omplir i signar el Model de Reclamació i fer-ho arribar a l’adreça acreditat@institutdenautica.barcelona

Model de Reclamació Fase d’Avaluació

Següents dates a tenir en compte:

  • Dijous 17 de juny: Publicació del Resultats Definitius de la Fase d’Avaluació 20/21
  • Entre el 17 i 20 de juny rebràs un correu amb documentació per signar, necessària per poder expedir el teu certificat.
  • Entre el 21 i 25 de juny rebràs un correu amb el Certificat d’Acreditació de Competències i les orientacions per inscriure’s al ROPEC.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

27 d’abril de 2021 – PUBLICACIÓ DE L’ASSIGNACIÓ DE TRIBUNALS PER LA FASE D’AVALUACIÓ

En el següent enllaç pots consultar amb el teu codi d’inscripció,  la data i hora assignada per a l’entrevista d’avaluació.

Tribunals IOGA

Tribunals SOS

Recorda que  aquesta prova d’avaluació és d’assistència obligatòria i no és pot modificar la data. És un examen oficial i per tant, si et cal, pots sol·licitar un justificant d’assistència.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

21 d’abril – PUBLICACIÓ DEL LLISTAT DEFINITU D’ADMESOS I EXCLOSOS A LA FASE D’AVALUACIÓ

LLISTA DEFINITIU D’ADMESOS/ES I EXCLOSOS/ES – ÀMBIT IOGA 

LLISTA DEFINITIU D’ADMESOS/ES I EXCLOSOS/ES – ÀMBIT SALVAMENT I SOCORRISME

INFORMACIÓ A TENIR EN COMPTE PER A LA FASE D’AVALUACIÓ (del 26/04 al 11/06)

Els propers dies rebràs dos emails referents a la prova d’avaluació de l’Acredita’t:

  • Email 1: Amb INFORMACIÓ BÀSICA de la prova d’avaluació: quan i com serà i l’enllaç per RESERVAR DIA I DATA de la prova.
  • Email 2: El rebràs 2-4 dies abans de la data reservada per a la sessió d’avaluació.  Es un email Invitació que t’envia el Tribunal d’avaluació amb una INVITACIÓ a la prova, que serà VIRTUAL.

És important que conservis els dos emails i responguis conforme l’has rebut.

Quan he de fer la prova d’avaluació?

Com que estem en aquesta situació, la normativa estableix que l’entrevista d’avaluació s’ha de fer de forma VIRTUAL

Com sol·licitar la data i hora de la prova d’avaluació?

Mitjançant un Doodle que rebràs per correu.

El termini per sol·licitar aquesta prova és diumenge 25 d’abril de 2021.

El dimarts 27 d’abril publicarem a la web les reserves fetes i podreu consultar-ho amb el vostre codi d’inscripció.

On i com he d’accedir a l’entrevista virtual d’avaluació?

Entre 2 i 4 dies abans de la data reservada,  rebràs un altre correu electrònic, de part d’un membre del tribunal, la invitació a l’entrevista, amb un enllaç per connectar-te el dia de l’avaluació.  Quan el rebis, obre’l i és necessari que marquis la casella SI, per confirmar la teva participació.

Aquesta prova d’avaluació és d’assistència obligatòria; és un examen oficial; per tant, si et cal, pots sol·licitar un justificant d’assistència.

En què consisteix la prova d’avaluació?

L’avaluació és una ENTREVISTA VIRTUAL que et faran 2 avaluadors/es a través del MEET

Aquesta entrevista tindrà una durada màxima de 45 minuts, distribuïda de la forma següent:

  • 5 minuts de presentació de l’aspirant ( nom, a què et dediques, motivacions, itinerari formatiu, professional,..)
  • 25 a 35 minuts de preguntes de les diferents unitats de competència que es volen acreditar i si escau, alguna demostració pràctica.

Què cal tenir preparat el dia de la prova?

  • Ordinador o mòbil amb càmera i micròfon activats.
  • Connexió a internet.
  • Connecteu-vos 10 minuts abans de l’hora de l’entrevista i sol·liciteu accés mitjançant l’enllaç que rebreu en el correu.
  • Tingueu obert el correu electrònic i el telèfon mòbil a mà, per si us hem de contactar en cas que hi hagi algun problema.
  • Tingueu preparat material de suport per si cal una demostració pràctica (esterilla ioga, paper i boli) i si voleu mostrar alguna imatge o altre document de la vostra activitat professional.

 


14 d’abril – PUBLICACIÓ DEL LLISTAT PROVISIONAL D’ADMESOS I EXCLOSOS A LA FASE D’AVALUACIÓ

LLISTA PROVISIONAL D’ADMESOS/ES I EXCLOSOS/ES – ÀMBIT IOGA 

LLISTA PROVISIONAL D’ADMESOS/ES I EXCLOSOS/ES – ÀMBIT SALVAMENT I SOCORRISME

Següents dates a tenir en compte:

  • Període de reclamacions: comprova si has estat acceptat/ada en el Llistat provisional. Si no hi fossis, tindràs fins al 19 d’abril per reclamar. Comprova-ho amb el nº de sol·licitud (AAC…) que tens des del principi.
  • El dimecres 21 d’abril a la tarda: comprova a la web si apareixes en el Llistat definitiu.
  • A finals del mes d’abril (entre el 21 i 30 d’abril), rebràs un correu des d’Acredita’t amb un Doodle, per seleccionar dia i hora per a la prova d’avaluació.

 


7 d’abril de 2021 – INFORMACIÓ SOBRE LA INSCRIPCIÓ A LA FASE D’AVALUACIÓ

Al llarg del dia d’avui, rebràs un correu amb les instruccions per formalitzar la inscripció a la FASE D’AVALUACIÓ i els següents documents:

  • Informe de l’assessor/a
  • Full d’inscripció a la fase d’avaluació

Del 7 a l’11 d’abril (ambdós inclosos)- INSCRIPCIÓ A LA FASE D’AVALUACIÓ 

IMPORTANT! Has de fer arribar per correu electrònic al teu/teva assessor/a els següents documents, com a màxim fins al diumenge 11 d’abril:

  • l’Informe de l’assessor/a escanejat, degudament signat.
  • El full d’inscripció escanejat, degudament omplert i signat
  • El resguard de pagament  i documentació justificativa (en cas de bonificació o exempció)

Els tres documents anteriors són imprescindibles per formalitzar la inscripció a la fase d’avaluació

Següents dates a tenir en compte:

  • El dimecres 14 d’abril a la tarda: comprova a la web si has estat acceptat/ada en el Llistat provisional. Si no hi fossis, tindràs fins al 19 d’abril per reclamar.   Comprova-ho amb el nº de sol·licitud (AAC…) que tens des del principi.
  • El dimecres 21 d’abril a la tarda: comprova a la web si apareixes en el Llistat definitiu.
  • A finals del mes d’abril (entre el 21 i 30 d’abril), rebràs un correu des d’Acredita’t amb un Doodle, per seleccionar dia i hora per a la prova d’avaluació.

 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

19 de febrer a la tarda – PUBLICACIÓ DEL LLISTAT DEFINITIU D’ADMESOS I EXCLOSOS A LA FASE D’ASSESSORAMENT

LLISTA DEFINITIVA D’ADMESOS/ES I EXCLOSOS/ES – ÀMBIT IOGA 

LLISTA DEFINITIVA D’ADMESOS/ES I EXCLOSOS/ES – ÀMBIT SALVAMENT I SOCORRISME

Properes dates a tenir en compte: 

Del 22 de febrer al 26 de març – FASE D’ASSESSORAMENT 

La fase d’assessorament és obligatòria per a tots els aspirants. La funció de l’assessor/a serà ajudar-te i orientar-te en aquest procés per a què puguis acreditar una o diverses (en el cas que sigui possible) qualificacions professionals.  Començarem amb una reunió virtual i obligatòria.

Com sol·licitar aquesta reunió?

Entre el 22 i 26 de febrer, l’assessor/a es posarà en contacte amb tu per correu electrònic i t’indicarà els passos a seguir per reservar data i hora de l’entrevista.

Documents obligatoris que hauràs d’enviar escanejats a l’assessor/a:

 

          • Dossier de trajectòria professional imprès i omplert en català o castellà. (enllaç dossier)
          • Qüestionaris d’autoavaluació en català (enllaç) o castellà (enllaç) (amb el full de Resultat final n’hi ha prou).
          • Còpia escanejada de documents pendents (en el cas que no els hagis lliurat).
          • Contractes de feina, de la vida laboral i dels certificats d’empresa.  Recorda que en el certificat d’empresa és molt important que apareguin amb detall les tasques i hores que has realitzat en l’empresa.
          • Certificats de cursos formació relacionada amb la teva qualificació professional. Recorda que és molt important que en aquests certificats apareguin les hores i els continguts de cada curs realitzat.
          • El teu DNI.

 

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

12 de febrer – PUBLICACIÓ DEL LLISTAT PROVISIONAL D’ADMESOS I EXCLOSOS A LA FASE D’ASSESSORAMENT.  Comprova-ho amb el nº de sol·licitud d’inscripció al procés:

LLISTA PROVISIONAL D’ADMESOS/ES I EXCLOSOS/ES FASE D’ASSESSORAMENT – ÀMBIT IOGA 

LLISTA PROVISIONAL D’ADMESOS/ES I EXCLOSOS/ES FASE D’ASSESSORAMENT – ÀMBIT SALVAMENT I SOCORRISME

En el cas d’aparèixer com a exclòs/a teniu els dies 15, 16 I 17 de febrer per reclamar. Cal que ompliu el Full de Reclamació (enllaç) a l’adreça que correspongui segons el vostre àmbit:

INB_SOS_Acredita20-21@institutdenautica.barcelona

INB_IOGA_Acredita20-21@institutdenautica.barcelona

Properes dates a tenir en compte:

19 de febrer – PUBLICACIÓ DEL LLISTAT DEFINITIU D’ADMESOS/ES I EXCLOSOS/ES A LA FASE D’ASSESSORAMENT

Del 22 al 26 de març – FASE D’ASSESSORAMENT (L’assessor/a es posarà en contacte amb vosaltres per tal de programar la primera entrevista)

 

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Del 4 al 9 de febrer inclòs- INSCRIPCIÓ A LA FASE D’ASSESSORAMENT 

Passos que has de seguir:

  • Rebràs un correu amb les instruccions per inscriure’t i fer el pagament a la Fase d’Assessorament.
  • Envia’ns el resguard de pagament  i documentació justificativa (en cas de bonificació o exempció) , a l’adreça (segons àmbit):

INB_SOS_Acredita20-21@institutdenautica.barcelona

INB_IOGA_Acredita20-21@institutdenautica.barcelona

IMPORTANT! Consulteu el Calendari per saber les dates de PUBLICACIÓ DEL LLISTAT PROVISIONAL  i de les dates de reclamació

 

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

3 de febrer de 2021- REUNIÓ INFORMATIVA SOBRE EL PROCÉS ACREDITA’T 20-21 A L’INSTITUT DE NÀUTICA DE BARCELONA

Si no vas poder assistir a les reunions informatives o si et queda algun dubte, aquí tens disponible tota la informació!

  • Resum de la informació (fases, dates, preus, documents,…) Enllaç Sessió informativa
  • Documents per a la FASE D’ASSESSORAMENT:
    • Dossier de Trajectòria Professional (cal enviar-lo al teu/teva assessor/a en la 1ª reunió d’assessorament) Enllaç Dossier (bilingüe)
    • Autoavaluacions (cal enviar els resultats al teu/teva assessor/a en la 1ª reunió d’assessorament)
      • Versió català (al menú de l’esquerra teniu la pestanya per avaluar les competències tècniques i les competències clau)
      • Versión castellano (selecciona la UC de tu Cualificación Profesional)

———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

ATENCIÓ! SESSIÓ INFORMATIVA (aquesta sessió va destinada únicament als aspirants que en el LLISTAT DEFINITIU DE PREINSCRIPCIÓ (publicat el 17 de desembre), han estat assignats a l’Institut de Nàutica de Barcelona. La resta d’aspirants han d’estar pendents de la informació que es publica en la web del centre assignat)

La data de la sessió informativa és:

DIMARTS, 2 de FEBRER de 16 a 17.30 hores *

DIMECRES, 3 de FEBRER de 9.30 a 11 hores*

* Aquestes dates es poden veure modificades.  Consulteu aquesta web durant la setmana anterior a la reunió per si es produeix algun canvi en la data.

  • Serà una sessió VIRTUAL. 
  • Dos dies abans de la data marcada rebreu, per correu electrònic, la convocatòria per a un Meet.
  • Només heu d’assistir a UNA de les dues dates de reunió.  La informació serà la mateixa en ambdues reunions.
  • En aquesta sessió, rebreu informació sobre:

 Els calendaris i l’organització de les fases del procediment, i els preus públics establerts per la fase d’assessorament i els de l’avaluació.
 El procediment per formalitzar la inscripció a la fase d’assessorament
 Informació tècnica i/o específica sobre el referent que vols acreditar
competències.

CALENDARI ORIENTATIU DE LES SEGÜENTS FASES DEL PROCÉS ACREDITA’T (aquestes dates es poden veure modificades)
  •  Febrer – març: període de la fase d’assessorament.
  •  Abril – juny: període de la fase d’avaluació.
  •  Juny – juliol: entrega dels certificats
————————————————————————————————————-
17 de desembre de 2020 – PUBLICACIÓ DELS LLISTATS DEFINITIUS D’ADMESOS I EXCLOSOS A LA FASE DE PREINSCRIPCIÓ AL PROCÉS ACREDITA’T.

ATENCIÓ! Tot i haver fet la inscripció a l’Institut de Nàutica de Barcelona, a causa de l’elevat nombre de sol·licituds, l’ICQP ha ubicat a tots els aspirants acceptats en diferents centres seus. A partir d’ara cada aspirant ha d’estar pendent de les publicacions de la web del centre assignat.

Consulteu l’estat de la vostra sol·licitud (admès o exclòs) i el centre on heu estat assignats, amb el codi de la sol·licitud d’inscripció al procés.

————————————————————————————————————–
18 de novembre de 20202 – PUBLICACIÓ DELS LLISTATS PROVISIONALS D’ADMESOS I EXCLOSOS A LA FASE DE PREINSCRIPCIÓ AL PROCÉS ACREDITA’T

Consulteu l’estat de la vostra sol·licitud (admès o exclòs) amb el codi de la sol·licitud d’inscripció al procés.

ÀMBIT SALVAMENT I SOCORRISME:

ÀMBIT IOGA:

ÀMBIT  ENSENYAMENT I ÀNIMACIÓ SOCIESPORTIVA:

PRESENTACIÓ D’AL·LEGACIONS :

Les persones interessades en presentar una al·legació disposeu de tres dies hàbils a partir del dia següent de la data de publicació (19, 20 i 23 de novembre)

Cal aportar la documentació que escaigui, juntament amb la sol·licitud d’al·legació

Les al·legacions s’han de presentar per correu electrònic a l’adreça del vostre àmbit:

INB_SOS_Acredita20-21@institutdenautica.barcelona

INB_IOGA_Acredita20-21@institutdenautica.barcelona

INB_EAS_Acredita20-21@institutdenautica.barcelona

PUBLICACIÓ DELS RESULTATS DEFINITIUS A LA FASE DE PREINSCRIPCIÓ

La publicació dels resultats definitius de la fase d’inscripció serà a partir del 17 de desembre.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ AL PROCÉS ACREDITA’T 20/21

  • Termini de presentació de la sol·licitud de preinscripció: de l’1 al 28 de setembre de 2020. ATENCIÓ! Cada persona pot presentar la preinscripció per a un àmbit. La presentació de la preinscripció per més d’un àmbit, comporta l’anul·lació de totes les sol·licituds presentades per la mateixa persona.
  • Termini d’enviament de la documentació justificativa al centre seleccionat en primera opció: del 3 al 30 de setembre de 2020 (ambdós inclosos). Cal enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació justificativa de les dades al·legades a la sol·licitud telemàtica. Aquesta documentació es presentarà mitjançant correu electrònic, un cop escanejada, al centre escollit en primera opció. 
  • Les persones admeses hauran de presentar els documents originals quan el centre ho requereixi.
  • AVÍS! La Publicació dels resultats provisionals d’admesos, en llista d’espera, i exclosos de la preinscripció: al llarg del dia 18 de novembre de 2020.
  • Termini de reclamacions: tres dies hàbils, a partir de l’endemà de la publicació del resultat provisional de la preinscripció.
  • Publicació dels resultats definitius d’admesos, en llista d’espera, i exclosos de la preinscripció: a partir del 17 de desembre.

INFORMACIÓ ÀMBITS CONVOCATS A L’INB

A l’Institut de Nàutica s’hi  pot presentar tothom qui vulgui obtenir una acreditació oficial en algun dels següents àmbits:

  • Àmbit de Salvament i Socorrisme, oferim 30 places (més informació consulta aquí), si tens més dubtes ens pots escriure a l’adreça INB_SOS_Acredita20-21@institutdenautica.barcelona i et contestarem a partir de l’1 de setembre
  • Àmbit de Condicionament Físic (Instructor en Ioga), oferim 30 places  (més informació consulta aquí), si tens més dubtes ens pots escriure a l’adreça INB_IOGA_Acredita20-21@institutdenautica.barcelona i et contestarem a partir de l’1 de setembre
  • Àmbit Animació Socioesportiva, oferim 10 places (més informació consulta aquí), si tens més dubtes ens pots escriure a l’adreça INB_EAS_Acredita20-21@institutdenautica.barcelona i et contestarem a partir de l’1 de setembre

INFORMACIÓ PROCEDIMENT DE PREINSCRIPCIÓ

Per participar-hi cal emplenar telemàticament la sol·licitud de preinscripció (aquí) i enviar per correu electrònic (a l’adreça que correspongui de les que tens més amunt):

  • La sol·licitud de preinscripció
  • El document Presentació de la documentació justificativa (el teniu en aquest enllaç, aquí).
  • La documentació justificativa dels requisits de participació, un cop escanejada, al centre escollit (consulta centres aquí). Les persones admeses hauran de presentar els documents originals quan el centre ho requereixi.

PER A MÉS INFORMACIÓ

La informació detallada sobre els àmbits, les places que es convoquen i els centres on es du a terme el procediment es pot consultar al web Acreditat i als punts d’informació i orientació (aquí).

——————————————————————————————————————————————————————————————

INFORMACIÓ PER ALS ASPIRANTS DEL PROCÉS ACREDITA’T 19/20

Inscripció al ROPEC

Una vegada tingueu el Certificat d’Unitats de Competència (amb totes les UCs d’una Qualificació demostrades) podeu fer la sol·licitud de registre al ROPEC (via telemàtica)+info

Sol·licitud del Certificat de Professionalitat al SOC

Per als qui esteu interessats, i és molt recomanable per a les persones Acreditades en Ioga, sol·liciteu també el Certificat de Professionalitat al SOC+info