Borsa de Treball

L’Institut de Nàutica de Barcelona, seguint el seu decidit objectiu de donar el millor servei a les empreses i entitats del sector nàutic, ofereix un servei de Borsa de Treball per a poder connectar les demandes laborals del sector amb l’alumnat i ex-alumnes del nostre Institut

• Com faig el registre a la Borsa de Treball?

Registre per a alumnes:

Quan feu el registre, heu de tenir en compte que el programa filtra els candidats/es per les titulacions. Alguns/es de vosaltres que teniu mes d’una titulació/certificat, si es el cas, poseu totes les titulacions /certificats que teniu, així ampliareu el vostre ventall d’opcions, ja que sereu visibles per les empreses interessades en una titulació especifica.

Per exemple: Esports SOS GM Cicle Inicial + Esports SOS GM Cicle Final

(en aquest cas heu de posar les dos titulacions/certificats, ja que cadascuna us habilita per treballar en llocs i/o amb responsabilitats diferents.)

També us recomanem que introduïu el vostre CV actualitzat i una foto de perfil,

*Teniu una petita Guia d’us de la Borsa de Treball, on es detallen les titulacions que oferim al centre i sortides laborals.

Registre per a empreses:

Quan publiqueu una oferta de feina, heu de tenir en compte que el programa filtra els candidats/es per les titulacions, teniu una petita Guia d’us de la Borsa de Treball, on es detallen les titulacions i sortides laborals, per orientar-vos sobre quins candidats/es necessiteu en funció del lloc que necessiteu cobrir.

• Guia d’ús de la Borsa de Treball

Aquest document és una petita guia per a les empreses o entitats, i per l’alumnat o ex-alumnat que vulgui utilitzar la nostra Borsa de Treball. Es molt recomanable que li feu una ullada abans de registrar-vos.

Guia d’ús Borsa de Treball

• Accés a  la Borsa de Treball

I aquest és el link de l’accés a la nostra Borsa de Treball

Accés Borsa de Treball