Premis Tirant Avant escolars 2016

Un nou reconeixement a la tasca que es fa al nostre institut. Dilluns dia 12 de desembre ens vam haver de desplaçar a València, a la Facultat de Magisteri per recollir el premi podcast de secundària Tirant Avant per al treball presentat amb el títol “El català només ens té a nosaltres”. El guardó reconeix la tasca de formació i de creació que poc a poc, però de manera constant, es desenvolupa any rere any a l’optativa de Ràdiopati.

Des d’aquí volem  agrair aquest reconeixement als organitzadors de Tirant Avant per aquesta iniciativa que enguany ha dut a terme l’onzena edició d’aquests premis; volem felicitar els guanyadors de les diverses categories, i esperem que les ones permetin que els nostres alumnes aprenguin i es diverteixin amb l’ús de la llengua com a mitjà d’expressió i de realització

Rosa Sanromà