Festival de Nadal a l’Institut.

El passat 21 de desembre de 2017, es va celebrar el festival de Nadal a l’institut. Un acte entranyable que ens serveix per acomiadar el primer terç del curs. Com ja és tradicional, el festival va comptar amb el Concert de Nadales interpretades per alumnes i professors dirigits per la professora de música, Francina Hernández. Vam gaudir també d’actuacions d’alumnes amb monòlegs, cançons interpretades a guitarra i també a piano. Es van lliurar els diplomes als millors expedients de cada curs i també els trofeus per als participants en les competicions esportives. Aquest any, a més, vam aprofitar l’acte per acomiadar el professor Xema Campos, que es jubila després de 20 anys al centre. Vam obsequiar-lo amb una samarreta amb el logotip guanyador del concurs celebrat amb motiu del 20è aniversari del centre. El professor de ciències naturals va dirigir unes emocionades paraules al públic present, que va respondre amb un càlid aplaudiment.
Mosquis. Redacció