Curset de formació Moodle per a professors de l’institut.

Professors de diferents departaments del nostre institut estan dedicant algunes tardes dels dimecres a formar-se en Moodle. El Moodle és una plataforma digital que ofereix múltiples recursos que poden aprofitar els alumnes en la seva activitat acadèmica. Els nostres professors estan aprenent com elaborar qüestionaris amb els diferents tipus de preguntes que ofereix aquesta plataforma. L’objectiu és posar a disposició de l’alumnat bateries de preguntes i qüestionaris que els serveixin per aprofundir en els continguts i conceptes de cada assignatura d’una forma diferent, a través d’un ordinador o dispositiu mòbil. És una eina molt útil que complementa  l’activitat docent ordinària. El curset està obert a tots aquells professors que vulguin interessar-se per les possibilitats de Moodle.

Andreu Faro Lalanne, coordinador del curs.