Intercanvi MobiSudNord

Aquest curs participem en el programa de mobilitat Mobisudnord entre el Departament d’Ensenyament i l’Académie de Montpellier.

Aquest projecte permet l’intercanvi entre alumnat de 4t d’ESO de Catalunya i alumnat de Seconde de França.

Gràcies a aquest programa, la Neus Trull Castanyer i la Léa Hardy conviuran durant dos mesos, un a Lloret i un altre a Castelnaudary.

Aquest divendres, 7 de febrer, hem acomiadat la Léa Hardy, del lycée GermaineTillion, que ha estat amb nosaltres des del 13 de gener. Ha assistit a les classes de 4t d’ESO i de 1r de batxillerat.

La Neus serà acollida per la família de la Léa del 2 al 27 de març.

Amb aquests intercanvis volem fomentar l’autonomia de l’alumnat, facilitar l’adquisició d’una competència intercultural, afavorir l’aprenentatge de la llengua francesa i convertir el nostre alumnat en ciutadans del món del segleXXI.

Seminari de Francès