Caixa Fòrum i Museu d’Art

Amb l’objectiu d’apropar els alumnes al món de l’art des d’un vessant lúdic i educatiu, els alumnes de primer d’ESO han visitat Caixa Fòrum i el Museu d’Art de Girona.

Al Museu d’Art de Girona, a través dels personatges i de la història medieval, els alumnes s’han inspirat per crear el seu propi relat, una història creada a partir de noves eines tecnològiques com pot ser l’story board.

D’altra banda, l’exposició a Caixa Fòrum ha ajudat a analitzar l’esperit i l’essència de les avantguardes a partir d’una àmplia selecció d’obres i figures clau del Futurisme, el Surrealisme, el Constructivisme, el Dadaisme i l’Abstracció Analítica.

Des del departament de Dibuix creiem que és important que els alumnes entrin en contacte directe amb el món de l’art i ha estat una experiència enriquidora.

Núria Sales.

CARRUSEL DELS SEGONS GRUPS