Sortida dels alumnes de Física i Química de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat

Aquest dimarts 13 de desembre, els alumnes de física i química de 4t i els alumnes de física de 1r de batxillerat hem anat al CaixaForum de Girona on hem fet dues activitats.

El taller So i acústica ens ha permès realitzar tot un seguit d’experiments per conèixer les propietats i característiques del so. Instruments musicals, aparells de mesura i tècniques informàtiques ens han ajudat a comprendre, de manera molt amena, el món de les ones sonores.

També hem gaudit amb la visita guiada de la magnífica exposició Gènesi, de Sabastiao Salgado, que amb les seves fotografies ens ha fet viatjar per diferents indrets del món, encara intactes, on la natura continua regnant. Les imatges del projecte Gènesi ens han fet adonar de la fragilitat d’un planeta que tots tenim el deure de protegir.

Hem completat el matí amb una caminada per la muralla de Girona.

Ha estat una jornada molt profitosa. Tots, alumnes i professores, en fem una molt bona valoració.

Veure més fotos

20161213_112430