Ràdio Banyoles es fa ressò del nostre text “El macrocentre inexistent”

Ràdio Banyoles es fa ressò del nostre text “El macrocentre inexistent” amb un notícia on entrevista el director i assenyala l’esforç per quantificar bé el creixement del centre i les mesures que posem en pràctica per garantir l’atenció individualitzada:

(…) que la major part d’alumnes del centre siguin d’ESO i Batxillerat implicarà una major concentració d’alumnes al matí, però en cap cas suposarà una pèrdua de qualitat de l’ensenyament. En aquest sentit, ha explicat que ja des d’aquest curs s’estan impulsant mesures per atendre els alumnes com si es tractés d’un centre de menys línies. Per exemple, per mitjà de cotutories, desdoblament dels grups de suport a 1r d’ESO i el funcionament amb dos equips docents independents i coordinats.

Llegiu la notícia i escolteu l’àudio de Ràdio Banyoles aquí.

Llegiu el text “El macrocentre inexistent” aquí.

rbanyoles