Ràdio Banyoles es fa ressò del nostre “English Day” – Ins Pla de l’Estany i escoles Baldiri Reixach, L’entorn i Pla de l’Ametller

Ràdio Banyoles s’ha fet ressò de l’English Day que hem realitzat amb les escoles Baldiri Reixach, L’Entorn i Pla de l’Ametller:

Els alumnes de 6è de les escoles del Pla de l’Ametller i La Vila de Banyoles, i L’Entorn de Porqueres, han participat aquest dimarts al primer ‘English Day’ organitzat per l’Institut Pla de l’Estany. És una proposta del departament de Llengües Estrangeres canalitzada pels alumnes de 3r d’ESO, que els darrers mesos han estat preparant la jornada, les activitats i la seva difusió. Com a activitats prèvies, han fet un vídeo per les escoles participants, així com un concurs per escollir una mascota en què han participat els alumnes dels tres centres.

Llegeix tota la notícia de Ràdio Banyoles i escolta’n l’àudio

Llegeix la nostra ressenya del dia i mira les fotos

english day