Molt bona posició de l’Institut Pla de l’Estany a la final catalana del concurs de programació “Programa-me” a Reus

L’equip del cicle de grau superior d’informàtica de l’Institut Pla de l’Estany ha aconseguit quedar en una meritòria 11a posició a la final catalana del concurs “Programa-me” que han desenvolupat 23 equips a l’Institut Baix Camp de Reus.

El nostre equip estava format per alumnes de 1r curs del cicle dual de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) i competien amb equips de 2on o 3er curs. Tanmateix, han pogut resoldre alguns dels difícils problemes de programació plantejats amb molt bon temps, fet que mostra el molt bon nivell que portaven. I el més important, l’experiència ha estat d’allò més positiva.

Enhorabona als alumnes que han representat a l’Institut Pla de l’Estany i que fem extensiva a tots els alumnes de grau superior DAM del nostre institut!!

grupbuscamines

programame