L’exposició “El malbaratament alimentari”, de Mans Unides, a l’Institut

Ja tenim a l’institut l’exposició “El malbaratament alimentari”, de Mans Unides.

A través d’aquesta exposició, Mans Unides ha volgut sensibilitzar els alumnes sobre la importància del malbaratament alimentari i la seva repercussió en el planeta. Cal un canvi de mentalitat i de cor. La desnutrició crònica que pateixen 800 milions de persones té a veure amb un tipus de desenvolupament contaminant i malgastador. Veure el món com “casa comuna” és un desafiament.

Els nostres alumnes treballaran l’exposició des de la matèria de socials i les famílies podreu visitar l’exposició amb les reunions de famílies que tindran lloc al llarg del mes de setembre.

Esperem que la trobeu interessant i ens ajudi a reflexionar a tots sobre aquest problema mundial!