La nova cooperativa de l’Institut: Give me five!

giveme5Com cada any, els alumnes que cursem 3r d’ESO d’emprenedoria iniciem un nou projecte: la cooperativa.

Aquest curs, la nostra cooperativa està formada per 21 alumnes, entre els quals tretze són noies i vuit nois.

Entre tots hem decidit pensar algun nom relacionat amb el nombre 5, ja que és el cinquè any que es duu a terme aquesta optativa. Després de moltes deliberacions, hem decidit anomenar-nos GIVE ME FIVE!,  ja que a part de significar el nombre cinc també representa un símbol d’amistat i proximitat.

Ens hem distribuït en sis departaments:

1. ADMINISTRACIÓ : format per la presidenta, la secretària i els tresorers.
  2. DISSENY : a partir d’unes idees creen un esbós del producte que elaborarem.
  3. PUBLICITAT : són els encarregats de difondre la nostra cooperativa i els nostres productes.
  4. COMUNICACIÓ : relacionar-se amb altres cooperatives, redactar notícies…
  5. COMPRA I VENDA : es posen en contacte amb els proveïdors i preparen el mercat.
  6. PRODUCCIÓ : fabricació de  productes propis.

La majoria de productes que us oferirem seran de km0 del Pla de l’Estany i artesanals. El 40% dels beneficis aniran destinats a l’hospital Sant Joan de Déu de Barcelona per la recerca de la leucèmia i el càncer infantil. Esperem la vostra col·laboració!

giveme5_2