Jocs de taula a l’hora del pati

Aquesta setmana, coincidint amb l’inici dels curs escolar, s’ha continuat amb l’activitat de jocs de taula a les hores d’esbarjo. Un dels objectius d’aquesta iniciativa és oferir una activitat educativa i de gaudi en grup als i les alumnes del centre que tinguin ganes de passar una bona estona en companyia d’altres alumnes.

El lloc on és s’imparteix  l’activitat és a les taules de pícnic, recent estrenades, que es troben al pati de l’institut, aprofitant que encara s’està bé a fora.

En aquest moments hi ha 10 jocs de taula de tot tipus que es poden anar ampliant si l’alumnat ho proposa

La característica principal d’aquests jocs és que són de partides ràpides, molt dinàmiques, per jugar en grup, divertits, educatius i sobretot molt entretinguts.

Els dies que s’ofereix aquesta activitat són els dilluns, dimecres i divendres a les dues franges del pati de 10:10 a 10:30 i de 12:20 a 12:40 hores.

Hi tenen accés tots els alumnes del centre que vulguin venir a passar una bona estona.

Us hi esperem!!!!