Els alumnes de Batxillerat, a la Jornada de Portes Obertes de la UdG i a la seva biblioteca

El dia 8 de febrer els alumnes de 1r. de Batxillerat  van visitar la  Biblioteca  de la Universitat al campus de Montilivi, on han assistit a una xerrada didàctica sobre la manera de buscar documentació fiable per tal d’ aprendre a fer una bona investigació per elaborar el treball de Recerca.

Les documentalistes de la Universitat de Girona han  explicat les bases per  a redactar un treball exitós, insistint en aspectes importants  com són els llocs i els cercadors fiables, saber trobar les paraules claus per fer una bona cerca, així com la necessitat de referir-se a les fonts de la investigació tot elaborant  una completa bibliografia.

Per altra banda, el dia 16 de febrer els alumnes de 1er i 2on de Batxiller van anar a la jornada de Portes Obertes de la UdG. Al Campus de Montilivi van assistir a les xerrades informatives  de les facultats de Ciències, Dret, Economia i la Politècnica. Al Campus de Girona Centre els informaren sobre els graus  de Medicina i Infermeria. I al Campus del Barri Vell participaren  en les explicacions de Lletres, Educació i Psicologia i Turisme.

Fou una jornada molt profitosa i tots els alumnes pogueren rebre informació sobre la seva orientació universitària.