Comencem el 12! Dates d’inici de curs

Us recordem les dates d’inici del curs 2018-19:

• Dimecres 12 de setembre.
    • 9.20 – 11.20 h. Alumnes d’ESO. Els alumnes han de venir a l’entrada de l’institut on podran consultar el grup i l’aula que se’ls haurà assignat. S’informarà del funcionament de l’institut, es farà la presentació dels tutors i es lliurarà l’horari
    • 11.30 a 13 h. Alumnes de batxillerat. Els alumnes han de venir a l’entrada de l’institut on podran consultar el grup i l’aula que se’ls haurà assignat. S’informarà del funcionament de l’institut, es farà la presentació dels tutors i es lliurarà l’horari corresponent.
    • 14.30 a 16 h. Alumnes de Cicles. Els alumnes han de venir a l’entrada de l’institut on podran consultar el grup i l’aula que se’ls haurà assignat. S’informarà del funcionament de l’institut, es farà la presentació dels tutors i es lliurarà l’horari corresponent.
    • Hi haurà servei de transport escolar.
  • Dijous 13 de setembre: inici de les classes d’ESO en l’horari habitual
  • Divendres 14 de setembre: inici de les classes de Batxillerat i Cicles formatius en l’horari habitual

Consulteu aquí la resta d’informacions d’inici de curs.