Banyoles TV parla de les activitats de les UEC Can Cuní i Banyoles

Banyoles TV s’ha fet ressò de l’exposició Portes, preparades per alumnes de les UEC Can Cuní i Banyoles. Com explica Banyoles TV

L’Associació Educativa Vall del Terri és una entitat de la comarca del Pla de l’Estany que treballa per a  que els infants i joves més vulnerables gaudeixin de igualtat d’oportunitats educatives i socials, i per a que deixin de ser invisibles per a la societat. Aquesta entitat gestiona les Unitats d’Escolarització Compartida Can Cuní i UEC Banyoles que, cada curs escolar, atenen més d’una quarantena d’alumnes dels instituts de secundària de Banyoles, Girona, Salt, Figueres i altres poblacions de les comarques gironines.

L’exposició s’ha pogut visitar a la sala d’actes de l’Ajuntament de Banyoles i volia treballar les emocions a través de l’art.

Vegeu la notícia completa.

uecs