Els alumnes de Batxillerat van a la biblioteca de la UdG a rebre formació en recerca i selecció d’informació

Els alumnes de 1r. De Batxillerat  han visitat les Biblioteques del Barri Vell i de Montilivi  on han assistit a una xerrada didàctica sobre la manera de buscar documentació fiable per tal de aprendre a fer una bona recerca.

Les documentalistes de la Universitat de Girona els hi han  explicat les bases per  a redactar  un treball exitós, insistint en  aspectes importants  com són els llocs i els cercadors fiables,  saber trobar les paraules claus per fer una bona cerca, així com la necessitat de referir-se a les fonts de la investigació tot elaborant  una completa bibliografia. Aquesta xerrada forma part d’un pla de millora dels Treballs de Recerca de Batxillerat.

biblioudg
La biblioteca de la UdG al campus de Montilivi (foto: UdG)