A la final catalana de Fem mates!

El dissabte 22 d’abril 8 alumnes del nostre centre han participat a la segona fase del Fem Matemàtiques (fase provincial) que s’ha dut a terme a Sant Feliu de Guíxols. La jornada ha començat amb la prova individual de matemàtiques d’una hora i mitja de durada. Tot seguit, i després d’un bon esmorzar, hem realitzat una gimcana que ens ha dut fins al teatre del poble. En el mateix teatre hem pogut gaudir de la presència de la Berta García, campiona europea de resolució de cubs de Rubik amb el ulls tancats. La Berta ens ha fet una explicació de la metodologia que segueix i ens ha fet una petita demostració que ens ha deixat a tots bocabadats. Finalment, la jornada ha acabat amb l’entrega de premis. Cal destacar que l’alumne Joan Sibecas del nostre institut ha passat a la fase catalana. Felicitats Joan!

Els 8 alumnes que hi han participat són, de 1r ESO, l’Anna Àlvarez, la Judith Navarro, la Tània Torres i la Mireia Yàñez, i de 2n ESO, en Marc Grabulosa, l’Albert Puigdevall, en Joan Sibecas i l’Adrià Soldevilla.

IMG_20170422_104650

IMG_20170422_104721

WhatsApp Image 2017-04-22 at 13.46.11 (5)