CFGM Sistemes microinformàtics i xarxes (SMX)

Al nostre centre, i dins la família d’informàtica, s’ofereixen els estudis dels cicles de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (Grau Mitjà) i el de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (Grau Superior).

El cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, dona als alumnes que han acabat l’ESO la possibilitat d’obtenir un títol de tècnic. A partir d’aquí poden optar per incorporar-se al món laboral, estant capacitats per a configurar i mantenir sistemes informàtics i xarxes d’ordinadors. També poden optar per continuar els seus estudis i una opció lògica és matricular-se en el cicle de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, que també poden cursar en aquest institut. Informació oficial del CFGM SMX

El cicle de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma capacita als alumnes per a desenvolupar i mantenir aplicacions informàtiques en les diverses plataformes tecnològiques modernes. Quan l’alumne el supera, obté el títol de tècnic superior. Aquest cicle s’imparteix en modalitat dual. Els alumnes fan pràctiques a les empreses cobrant un sou.

Distribució dels Mòduls Professionals

MP14 Programació Introducció a la programació  66h
 FCT  Pràctiques en empresa  Formació en centres de treball 383h
CURRÍCULUM