Coordinació primària-secundària

Visita de l’alumnat de secundària a l’alumnat de primària

Ja és tradició que l’alumnat de 1r d’ESO visiti les seves antigues escoles i expliqui a l’alumnat de 6è de primària la seva pròpia experiència del primer any a l’institut. Generalment es fa durant el mes de febrer.

Reunió de l’equip directiu de l’institut amb les famílies de primària

L’equip directiu de l’institut es reuneix amb les famílies de les escoles adscrites per presentar el projecte educatiu del centre i explicar qualsevol informació que aquelles puguin demanar. Generalment es fa al febrer.

Jornada de portes obertes de l’institut

Sol fer-se a principis de març en funció del calendari de preinscripció que publica el Departament d’Ensenyament.

Teatre en anglès de secundària per a primària

Alumnes de quart d’ESO participen en el muntatge una obra de teatre en anglès i la representen per l’alumnat de les escoles adscrites, per les famílies i per la Mostra de teatre infantil de Sabadell, organitzada per l’Ajuntament.

Titelles en anglès de secundària per a primària

Alumnes de tercer d’ESO participen en el muntatge una obra amb titelles en anglès i la representen per l’alumnat de les escoles adscrites. S’utilitza un teatret portable fabricat pel seminari de tecnologia. Cada any es prepara una obra diferent.

Deures d’estiu unificats

Deures d’estiu unificats per a sisè de primària.