Consell escolar

Què és?

El consell escolar és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, pares i mares d’alumnes, etc. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Contacte

Si teniu algun dubte, queixa, suggeriment o proposta per a plantejar en el consell escolar, ens ho podeu fer arribar a través del correu dels representants dels pares i mares dels alumnes, que és el següent: consellescolar@inspauvila.cat

Composició curs 2018-2019

Direcció Josep Lluís Navarro Garcia