Aixequem el teló!

20170512_123108

Aixecar el teló o córrer les cortines de l’escenari, tot i que de forma metafòrica, són el preludi de què alguna cosa màgica està a punt de succeir.

La màgia ens ve de la mà d’un grup de nois i noies de l’Institut La Romànica que ens ha portat a gaudir a famílies, a professorat i a alumnat del centre de l’obra de teatre “Matilda”. Una bona manera d’acomiadar el curs.

L’AMPA de l’Institut la Romànica va presentar l’obra de teatre que els nois i noies de l’activitat extraescolar de Teatre van preparar durant aquest curs, amb Antonio Castillo com a director.

20170512_123252

Aquests joves actors i actrius ens varen mostrar el seu talent a través d’una original i divertida representació de l’entranyable Matilda.

Felicitats per la feina ben feta!