Sortida a les Pistes d’Atletisme

grup-de-cara

El dilluns 17 d’octubre, l’alumnat de 3r d’ESO va fer una sortida a les pistes d’atletisme del Complex Esportiu Can Llobet, amb l’objectiu de donar a conèixer i practicar les diverses disciplines de l’atletisme.

De la mà de David Rua, entrenador d’atletisme, un grup d’alumnes voluntaris va poder practicar les tècniques bàsiques del salt de perxa.

pertiga

Seguidament, l’alumnat es va distribuir en cinc grups i van anar fent rotacions per practicar diverses disciplines, com són la cursa dels 100 metres llisos, el salt d’alçada, el salt de longitud, la cursa de tanques i el llançament de pes.

peses-2  peses cursa-tanques  salt-longitud salt-alcada   100-metres

Per acabar la jornada esportiva, un grup de voluntaris va poder fer una cursa de relleus on, l’equip format per Daniel Gómez, Jordi Moreno, Kevin Solano i Isaac Moncunill varen guanyar dues vegades consecutives. Bravo campions!

relleus