Eleccions Consell Escolar 2016/2017

Properament es convocaran les eleccions al consell escolar als diversos sectors de la comunitat escolar del nostre centre: professors, pares i mares d’alumnes, alumnes i personal d’administració i serveis (PAS).

La finalitat d’aquestes eleccions és renovar una part dels membres del Consell Escolar.

• Sector Professors: 4 membres. (El professorat substitut és elector però no és elegible)
  • Sector pares i mares: 3 membres.
  • Sector alumnes: 2 membres.
  • Sector personal d’administració i serveis (PAS): 1 membre.

Cada elector podrà votar un nombre màxim de representants d’acord amb les vacants esmentades.

7 de novembre Es publica la resolució de la directora de convocatòria de procés públic.

Es pengen al tauler d’anuncis del centre els censos electorals de professors, pares i mares d’alumnes, alumnes i PAS. (exposats fins el 28 de novembre).

Del 8 a l’11 de novembre Període de reclamacions dels censos.
11 de novembre (11:30h) Realització del sorteig per designar els membres electorals dels sectors de l’AMPA i d’alumnes.
16 de novembre Es pengen les resolucions de les reclamacions del censos al tauler d’anuncis.
Fins el 18 de novembre Presentació de les candidatures.
22 de novembre Es pengen les candidatures al tauler d’anuncis del centre.
Abans del 24 de novembre Presentació de la sol·licitud per actuar com a supervisor.
16 de novembre Constitució de les meses electorals de tots els sectors.
1 de desembre Eleccions per a la renovació dels membres dels diferents sectors.

El dia 11 de novembre a les 11:30h es farà el sorteig per designar els membres electorals dels sectors d’alumnes i de pares i mares d’alumnes a la Sala Polivalent.

L’1 de desembre de 2016 es faran les eleccions per a la renovació dels membres d’aquests quatre sectors:
SECTOR DATA HORA LLOC
PROFESSORS

Claustre extraordinari

01/12/2016 15:00h. Sala Polivalent
PARES I MARES 01/12/2016 (a partir) 16:00h. Sala Polivalent
ALUMNES 01/12/2016 (a partir) 16:00h. Sala Polivalent
PAS 01/12/2016 08:00h. Sala Polivalent
Representant AMPA.

Es sol·licitarà a l’AMPA el nom de la persona designada per formar part del nou consell escolar com a representant dels progenitors.

Representant Ajuntament.

Es sol·licitarà a l’Ajuntament el nom de la persona designada per formar part del nou consell escolar.

Membres del Consell Escolar que renoven Curs 2016/2017

PROFESSORS (4)
  • BUURMAN, Jacob
  • GERMANO HUTSCHENREUTHER, Georgina
  • MATAMALA PARADEDA, Fina
  • SOLA RUBIRA, Josep Ramon
AMPA (3)
  • ORGILÉS MARTÍNEZ, Ruth
  • SANCHO MORILLO, Jordi
  • TORRES LUMPUI, Thayne
ALUMNES (2)
  • CORONADO RAMOS, Joan
  • MARTÍN ALONSO, Christian
PAS (1)
  • NEVADO MELERO, Sergio

Links d’interès:

Gencat.cat. ÈXIT EDUCATIU, UN OBJECTIU I UNA RESPONSABILITAT DE TOTS!