TOTS DANSEN 3r D’ESO

El passat dimarts 24 els alumnes de 3r Eso van fer l’ assaig de mig procés de l’ espectacle Tots dansen que preparen juntament amb l’ institut Marta Estrada de Granollers.

La representació final la podran veure el 15 de maig els alumnes de 1r cicle de l’ institut i a les 20h del vespre està oberta al públic en general.

Es poden comprar les entrades a la web de l´auditori ,www.auditoridegranollers.cat o a les mateixes taquilles del teatre al preu de 5€.
Desitgem que us agradi molt l´espectacle que hem estat treballant durant el segon i tercer trimestre des de l´àrea d´educació física.