Projecte Suport Vital Bàsic

Aquest és el segon curs que portem a la pràctica el projecte del Suport Vital Bàsic als centres educatius. Durant tres sessions d´educació física, els alumnes aprenen com reaccionar davant d´una aturada cardíaca. Aquesta és una situació d’emergència que requereix d’unes actuacions precises que ben executades augmenten molt la probabilitat de supervivència de la persona afectada. Durant els quatre cursos de l´ESO, els alumnes aniran integrant aquests aprenentatges i serà a 4t d’ESO quan tindran l’oportunitat de treure un certificat de competència avalat pel Consell Català de Ressucitació.

IMG1 IMG2 IMG3