Presel.leccionats Concurs del Còmic Celoní

Aquest primer trimestre els alumnes d’ESO han participat al Concurs del Còmic Celoní organitzat per la revista Anatomia del còmic celoní i per l’Escola de dibuix El Taller de quadres i vinyetes amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Celoni.

La proposta consistia en desenvolupar una seqüència de 4 o 6 vinyetes en blanc i negre representant una metamorfosi (transformació) d’un ésser (persona, animal o vegetal) o un objecte.

Han fet una bona feina i per això han estat 8 propostes sel.leccionades per a la revista que us mostrem a continuació: