Gimcana matemàtica-literària

Avui els alumnes de 4t han realitzat una gimcana pel pati de l’Institut. Ha estat una activitat pensada per aprendre literatura castellana i repassar conceptes matemàtics.

Primerament, amb un pla aeri de l’Institut i uns sistemes d’equacions han endevinat on estaven situades les diferents proves. Un cop localitzat els llocs, han escanejat uns codis QR per poder esbrinar algunes característiques de Don Quixot de la Manxa i així poder respondre una sèrie de preguntes.

Els alumnes han participat de forma activa i amb una actitud extraordinària. Han realitzat un bon treball en equip!