Alumnes voluntaris a la ROBOTSENY 2018

El passat dissabte es va celebrar la 4a edició de la Robotseny i com a cada edició hi ha un grupet d’alumnes de l’Institut Baix Montseny que s’encarreguen, de forma totalment autònoma, de tota la logística del control de punts de la Robotseny i de la Rubikseny. Enguany els dos incondicionals, en Juli Serra (4t ESO) i en Victor Coris (1r BAT), han fitxat a dos alumnes més, en Victor Sánchez (4t ESO) i l’Àlex Martínez (4t ESO) per tal de poder dur a terme la seva tasca amb més tranquil·litat. Van donar suport a tot el punt de control dos alumnes de 2n d’ESO, en Marçal Majó i en Jan Peix.

A més a més hi havia 2 alumnes voluntaris que s’ocupaven de fer les fotos de la jornada, en Joel Lloret (4t ESO) i el Jesús Álvarez (4t ESO) que aquí us les deixem: