Taller “Convivim amb la diversitat” a 5è

Els nens i nenes de 5è hem fet un taller de costura a l’escola, però ha estat un taller molt especial perquè ens l’han fet els nois i noies de la Fundació Rubricatus. Aquesta fundació és una entitat sense ànim de lucre de la nostra localitat que es dedica a promoure i fomentar la integració social de les persones amb discapacitat intel·lectual. Nosaltres aquest curs hem treballat el tema de les discapacitats i ens ha agradat poder conèixer com treballen aquests nois i com superen les seves dificultats.

Els nois i noies de Rubricatus i les seves monitores  ens han preparat un taller de costura i hem fet un clauer de feltre. Ens han explicat pas a pas com s’havia de fer i ens han ajudat. Ens ha agradat molt fer aquest taller i compartir amb ells aquest matí. Moltes gràcies per haver vingut a la nostra escola i torneu quan vulgueu!!!

IMG_2018 - copia