SETMANA CULTURAL A 4t: JOCS OLÍMPICS

Els alumnes de 4tB i C vam rebre la visita d’en Jorge Garcia i en Victor Villanueva, un nedador amb discapacitat física. Ells ens van explicar moltes coses de l’esport i la natació, com per exemple: el dia a dia d’un nedador, que cal per ser un bon esportista, etc. També ens van ensenyar algun exercici de natació. Va ser molt divertit!

Maria P.

Els nens i nenes de 4t hem pogut gaudir la visita de dos joves atletes. Ens han visitat en Jorge (el tiet d’una nena de 4tC, la Maria) un magnífic entrenador de natació a Sant Boi. I el seu amic en Victor, un atleta que ha participat en campionats de Catalunya, Espanya… de natació.

No només ens han explicat coses sobre el seu esport, si no que ens han recordat l’important que es: tenir respecte amb tots els companys especialment quan tenen alguna discapacitat, no rendir-se mai, lluitar per els nostres somnis i sobretot saber perdre i guanyar que aquí estem per participar.

Així que us animo a practicar algun esport que és molt saludable i segur que ho passareu genial!!!

Júlia P

1. Víctor Villanueva Garrido

¡Qué bueno! Fue un inmenso placer compartir ese ratito con los alumnos y profesoras.

Fue un placer poder hablar del deporte y todo aquello que nos transmite.

Muchísimas gracias por el estupendo trato que recibimos Jorge y yo.

¡Gracias!