P3 APRENEM HISTÒRIA DEL PRAT AMB ELS NENS DE TERCER

Els nens/es de tercer han fet  un projecte al voltant de la Història del Prat i han volgut compartir amb nosaltres tot el que han après.

Avui ens han explicat un conte creat per ells i després han fet de guies per l’Exposició que han organitzat al vestíbul de l’escola. Gràcies nens i nenes de tercer!!!

1. Patricia

Bona iniciativa! Ningú millor que els propis alumnes de 3r perquè expliquin què han après. Bravo per l’aprenentatge significatiu. Els petits se’ls veia ben atents i així coneixen què més passa a l’escola, genial!

2. Virgínia

Es genial que els els grans transmetin els seu saber als mes petits!! Segur que els dos cursos han estat super contents!!