Comença la Festa Major!!!!!

Els alumnes de 5è us volem donar la benvinguda a la festa major del Prat 2017.

Aquest any la festa major està plena d’activitats: el toc d’inici, el ball de bastons, la trobada castellera, la trobada de gegants, ballada de sardanes, el concert de la banda municipal del Prat i per acabar els focs d’artifici.

També hi haurà molt de soroll, els grups de percussió aniran passant pels carrers amb els cap grossos i gegants que ballaran acompanyant-los. També estaran els diables amb la seva música i els seus petards. I tindrem concerts, però no us lleveu molt d’hora perquè alguns acabaran a les tres.

El dissabte comencen les danses a la Plaça de la Vila hi haurà ball de bastons i al cementiri vell zumba pels més atrevits.

Els més llaminers també estan de sort, perquè a la tarda hi haurà una xocolatada que no es podran perdre a la plaça Ramon Roigé i Badia.

I pels que busquen emocions està la fira amb les seves atraccions i els seus menjars.

Els esportistes també tenen cabuda, el diumenge pel matí hi ha una cursa popular i un munt d’exhibicions d’altres esports.

I pels que es volen divertir molt al Parc Nou hi haurà el Festival de la diversió

Esperem que vingueu tots. Fins aviat, a gaudir de la festa!!!!

Els alumnes de 5è A

us desitgem unes bones festes