TALLERS DE LLENGUA

ACTIVITATS DE MIGDIA A L’ESCOLA SANT JORDI

ELS NENS I NENES S’HO PASSEN MOLT BÉ FENT TASQUES DE TOT TIPUS

Els nens i nenes de l’escola Sant Jordi fan diferents activitats perquè no es puguin avorrir en moments de pati a l’hora del migdia. Aquestes són: DANSA, BIBLIOTECA, PLÀSTICA I VIDEOART.

Les activitats comencen a les 14:00h i acaben a les 14:55h i les fan els monitors del menjador.

Al migdia els alumnes poden triar entre totes elles i a mig curs, si volen, poden canviar.

Als alumnes de l’escola ens sembla molt bé que puguem fer totes aquestes activitats, ja que d’aquesta manera aprofitem l’estona del migdia mentre ens ho passem bé.

ABRIL I JORDI