FESTA EN COMUNITAT, SANT JORDI 2024

Un any més celebrem Sant Jordi al Sant Jordi, i la tarda del 22 d’abril hem celebrat la festa amb comunitat. Aquesta feta pretén ser un punt de trobada literari a la nostra escola on, l’excusa principal, ha estat recollir la revista, aquest garbuix de lletres, paraules, frases i paràgraf que curosament hem anat cuinant durant mesos.

A banda de recollir la revista hem pogut plantar plantes, pintar, escoltar poesies, mirar les creacions artístiques dels infants, fer punts de llibres, berenar, comprar la samarreta d’aquest any… però sobretot, compartir una estona amb la comunitat educativa de la vostra escola.

Gaudiu de la festa i d’aquesta diada tan especial.