ATURADA GENERAL

Davant dels fets ocorreguts ahir contra una societat catalana pacífica que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el de votar, tenim la necessitat de respondre-hi com a treballadors i treballadores fent una ATURADA GENERAL de 24 hores.

Les imatges d’ahir són greus i molt impactants, perquè moltes de les actuacions policials es van produir en escoles i instituts, espais de  democràcia, convivència respecte i no violència.  Per tant, coherents amb aquests principis responem tancant l’escola.

L’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer ha de ser testimoni que no guanya la força per davant de la raó.

Així doncs, demà dimarts 3 d’octubre se suspenen totes les classes i serveis de l’escola donat que tot el personal tant docent com no docent secundem aquesta aturada general. Pensem que aquesta resposta pacífica a les agressions no és només un dret sinó un deure.

Us informem que NO HI HAURÀ SERVEIS MÍNIMS, ja que no es tracta d’una vaga sinó d’una aturada general.