Tallers per famílies

Per aquest primer trimestre està previst fer uns tallers adreçats a les famílies del poble. Es tracta de xerrades que us poden ajudar amb orientacions relacionades amb temes de salut.

Els tallers es faran a l’escola Marinada però estaran oberts a totes les famílies del municipi. Per aquesta raó trobareu que l’Ajuntament farà la difusió necessària per fer-ho arribar a tothom.

Els tallers són:

Higiene postural. Amb orientacions pràctiques per a  una correcta postura corporal i evitar mals d’esquena.

Data: dimarts 24 d’octubre de 2017, de 15:30h a 15h a l’Escola Marinada

Àpats en família. Adreçat a famílies amb fills entre 2-6 anys.
Àpats en família. Adreçat a famílies amb fills entre 6-12anys.
(Aquests dos tallers es faran al mes de novembre però les dates estan per concretar)