Menjador escolar

L’empresa que gestiona el menjador actualment és 7iTria, que es caracteritza per el seu gran compromís amb la salut dels infants i la salut ambiental. Aquí podeu llegir una CARTA DE PRESENTACIÓ I CONSULTAR ELS PREUS.

També podeu consultar el seu LLIBRET DE FUNCIONAMENT.

Tots els plats estan elaborats in situ per les cuineres de l’escola, la Núria i la Nati, a partir d’ingredients frescos, ecològics de proximitat i de temporada. Es tenen en compte les restriccions alimentàries i es respecten les creences religioses que tenen a veure amb l’alimentació.

La Coordinadora és l’Esther i us pot atendre per telèfon (també WhatsApp)al 685 18 98 27 i per correu electrònic a menjador.mogent430@7itria.cat

NECESSITEU FER LA INSCRIPCIÓ?

Fent click a aquest link, podreu fer la  INSCRIPCIÓ AL MENJADOR ONLINE. També us demanaran omplir aquesta fitxa de dades mèdiques.

VOLEU SABER EL MENÚ DEL MES?

En aquesta revista, editada per 7itria podreu trobar el menú trimestral, propostes de sopar i articles interessants:

MENÚS abril-juny 2024

Els menús estan supervisats per la dietista-nutricionista Sílvia Gutiérrez, col. nªCAT000636

RENÚNCIA AL PICNIC

VOLEU CONSULTAR BEQUES?