Socialització de llibres

L’escola va iniciar la seva participació al programa de socialització de llibres del Departament el curs 2006-2007, i hi vam participar tots els anys que es va convocar.

Gràcies a aquest programa, vam poder socialitzar tots els llibres de lectura guiada de primària, en català, castellà i anglès, tots els diccionaris de català i castellà, els llibres de destreses lectores de tota primària, els llibres de convivència de Cicle Superior i els llibres de filosofia.

Com a escola inclusiva, treballem sense una editorial concreta, utilitzant quadernets i elaborant nosaltres mateixos les unitats de programació i dossiers personalitzats, i ajudant-nos de quadernets d’ortografia i càlcul.

Aquest fet de treballar amb quadernets, juntament amb els llibres socialitzats, suposa un benefici econòmic molt gran per a les famílies. Podeu veure la taula comparativa a propòsit d’un estudi fet l’any 2011 (no inclou la quota de l’AMPA de 18€ anuals per família)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA