Proves diagnòstiques de 3r

Aquesta setmana comencen les proves obligatòries d’avaluació diagnòstica, centrada en les competències bàsiques del currículum a 3r: la comunicativa lingüística i la matemàtica.

S’avalua la comprensió oral, la comprensió lectora, l’expressió oral i l’escrita, tant en castellà com en català.
A matemàtiques s’avaluen els blocs de numeració i càlcul, d’espai, forma i mesura, de relacions i canvi i d’estadística i atzar.

Les proves tenen caràcter orientador i formatiu per a les escoles. No determina l’expedient de l’alumne.

Podeu trobar més informació al Web del Departament.