LES AVENTURES DE LES SIRENES

Com a cloenda del nostre projecte sobre el CINEMA, la classe dels dofins hem realitzat un petit curtmetratge. A partir d’una història inventada hem fet la decoració, el vesturari i hem repartit els personatges.

Aquest dimarts vam convidar a les nostres famílies pel gran estrena. Ho hem fet tan bé, que a al migdia ens vam emportar el nostre premi dels oscars (manualitat feta a la classe).

Hem après molts apectes del cinema i hem rigut molt fent aquesta pel·lícula. Esperem que us agradi, podeu clicar aquí per veure el curtmetratge

Land Art. Mandales naturals!

Avui a  l’hortimecres els alumnes de l’escola han pogut crear petites obres d’art únicament utilitzant elements naturals: pedres, fulles, pinyes,fruits… Projectes efímers que connecten amb les nostres emocions.Una proposta també oberta a la participació de famílies.
Aquesta activitat anava destinada a celebrar la Setmana de la… Llegeix més»

Audició: Flamenkat

Els alumnes de 6è van gaudir d’un concert de flamenc a l’auditori modernista del Palau de la música. Aquest espectacle és un homenatge a la pluralitat de sonoritats que caracteritza el flamenc amb palos tradicionals: soleà, martinete, alegrías, guajiras, tangos, bulerías...

A l’aula de música hem treballat algunes de les cançons emblemàtiques de la història del flamenc com són  La leyenda del tiempo,i Entre dos aguas .

Voleu recordar l’espectacle?                                                         Fotos de la sortida

Mengem truita de bledes

El nostre hort està esplèndid amb aquesta primavera tan plujosa que hem tingut. La Cari ens va preparar una truita amb les bledes que amb tanta cura hem cultivat. Estava boníssima!
Aquí teniu algunes fotos del tastet.

Bledes

alumnes

Desi

Alumnes 2n

Els amfibis

Estem acabant el nostre projecte sobre els mascotes i ens faltava la visita d’un amfibi.Per sort gràcies a l’Astrid hem pogut observar en directe l’inici del procés de metamorfosi d’aquests animals.
En una peixera amb aigua d’ una bassa hem vist com alguns dels ous es… Llegeix més»

SEtmana de la Natura!

Arrenca la Setmana de la Natura amb més de 350 activitats a tota Catalunya!

L’objectiu és afavorir que la gent conegui la Natura, que hi connecti, que la visqui i que s’emocioni, per prendre consciència de la necessitat de tenir-ne cura.

Durant tots aquests dies es podrà participar en centenars d’activitats arreu de tota Catalunya. Són activitats molt diverses i per a tots els públics. Les podeu consultar al mapa del portal www.setmananatura.cat

La nostra escola participarà amb 2 propostes:

1. Hortimecres del dia 30 : Land Art (mandales naturals) Oberta a la participació de famílies.
  2. Descobrim el riu Sec (sortida per als alumnes de 5è)  http://setmananatura.cat/2018/activitat/sortida-al-riu-sec

6è participa a les Jornades Esportives a Barberà del Vallès

El passat divendres vam anar fins al complex esportiu de Berberà del Vallès per participar a les Jornades Esportives. Allà, amb els companys de la resta d’escoles del nostre municipi i de Barberà, vam gaudir de les activitats col·laboratives que els mestres d’educació física havien preparat per a nosaltres. Vam córrer, vam saltar, vam llençar, però sobretot vam riure i vam disfrutar molt!

A Badia tenim futur!

Els alumnes de l’Institut de Badia avui han convidat als alumnes de 4t a participar a la fira dels oficis. Unes paradetes dirigides per alumnes de secundària que han preparat tota una sèrie de jocs i activitats per als nostres nens i nenes amb la… Llegeix més»