Un grup d’alumnes de 5è presenta ‘Smart Fridge’ a Cisco Bcn

Durant el 2n i 3r trimestre hem estat treballant conjuntament a l’àrea de medi i anglès el “Proyecto Escuela”.

Aquest projecte coordinat pel Departament d’Ensenyament i impulsat per CISCO Systems pretén fomentar les vocacions científiques i l’estudi de les ciències.

Durant el projecte els infants han prototipat un invent a fi i efecte de millorar la vida de les persones a partir del concepte Internet de les coses.

Després de la presentació de tots els grups, un d’ells va ser  seleccionat per representar l’escola.

Aquest dimecres els alumnes Pol Mora, Nil Marco, Alba Pellicer, Ana Maria Leal i Adriana Ramos de 5è A van presentar el seu projecte en anglès conjuntament amb altres escoles del Camp de Tarragona i Madrid a les oficines de Cisco Barcelona.

Va ser una gran experiència que segur recordaran sempre ja que van poder veure les presentacions d’altres alumnes que estaven a Madrid a través de videoconferencia i treballar les habilitats comunicatives en anglès a través de la seva presentació.

En el següent enllaç podeu trobar més imatges del procés de creació dels projectes: