El Tren. Cançó, audició i expressió a Cicle Inicial

Durant aquests últims dies, i aprofitant que durant aquest curs treballem diferents màquines, hem aprofitat per aprendre música a partir d’una de les màquines que podem fer servir per a traslladar-nos: EL TREN.

Aquí teniu 3 experiències relacionades amb el tren:

1. Una cançó. El Tren Pinxo de Banyoles (que podeu escoltar-la tot clicant a sobre del títol).
El tren Pinxo de Banyoles. Popular

2. Una audició amb expressió pictòrica. Els alumnes escolten la música i expressen el que els suggereix la música. Després s’explica la temàtica i tornen a expressar sabent que imaginava l’autor. Finalment s’explica qui toca la música: Una Big Band de Jazz.

3. Un vídeo de trens amb la música de la Màquina de tren de la Big Band de jazz de Wynton Marsalis.