Talonaris d’autofinançament de colònies

Hola pares!

Ja podeu demanar a direcció els nous talonaris d’autofinançament de les colònies.

logo_spum_mar

Creat amb l’objectiu de facilitar el pagament a les famílies dels alumnes: La Casa de colònies El Collell, posa gratuïtament a disposició de cada alumne/a que vingui de colònies un talonari amb 30 butlletes cadascun per vendre a 3€ cada butlleta i aconseguir així 90€ per pagar la seva estada.
Les persones que comprin els números entraran en el sorteig d’una bicicleta de muntanya o bé l’equivalent monetari d’aquesta. El número premiat serà el coincident amb el 1er premi de la Loteria Nacional de Nadal del dia 22 de Desembre del 2016.

 No heu de fer res:
– No heu d’anar a buscar el paquet. Us farem arribar gratuïtament a l’escola el número de talonaris que ens hagueu demanat.
– No heu de gestionar els diners, és una eina que es proporciona a les famílies perquè hagin de posar menys diners de la seva butxaca.
– No heu de gestionar el premi en cas de que toqui a un número repartit entre els vostres alumnes. Els guanyadors es posaran directament en contacte amb nosaltres.
– No heu de posar el Segell del Centre a les butlletes. El Collell es el que figura a la butlleta com a representant del Sorteig.
– No heu de pagar res, ni per els talonaris ni per a l’enviament dels mateixos.
La lletra petita:
 En cas de voler més d’un talonari per alumne/a, el primer serà gratuït, el segon tindrà un cost d’ 1€ (+ 10% IVA) per talonari i també per l’enviament del paquet d’aquests (cost segons pes volumètric de tarifes de Correus).
 En el cas de sol·licitar un segon enviament de talonaris per augment en la participació d’alumnes o per qualsevol altre motiu, el Centre es farà càrrec del cost del mateix (cost segons pes volumètric de tarifes de Correus).
 Per a realitzar l’enviament dels talonaris, es necessari que el Centre hagi signat i segellat degudament el contracte de la seva estada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *