Consell de nens de Santa Maria de Palautordera

Som els alumnes de cicle superior de l’escola Pont Trencat de Santa Maria de Palautordera i aquest mes us presentem aquest article que va sobre una activitat nova i engrescadora que s’ha fet a nivell de municipi per als més joves: el consell de nens i nenes de Santa Maria de Palautordera.

El consell de nens i nenes és un òrgan de participació infantil en el qual l’objectiu final és que els nens prenguin decisions sobre tot el que pot afectar al poble de Santa Maria de Palautordera.

I com ens organitzem? Doncs cada primer dimecres de mes ens reunim i realitzem diferents activitats. Aquest primer curs ens reunirem 5 vegades.

El consell de nens està format per 16 alumnes de 5è i 6è de diferents escoles del municipi i dues educadores, la Marta i Berta, que coordinaran les reunions en les quals es faran aquestes activitats: Es decidiran idees per millorar el poble de Palautordera, també es faran reunions amb l’Alcalde i els consellers.

El primer de tot que es fa és presentar la candidatura i i fer l’acte de constitució.

Es faran dos o 3 sessions de treball i finalment, després de tot aquest treball, abans de finalitzar, el curs els consellers i les conselleres presentaran les seves propostes als membres del Consistori.

Us fem arribar tota aquesta informació perquè creiem que és un projecte molt important,ja que poder participar en aquest Consell serà una experiència que ens permet descobrir el valor de prendre part d’un projecte comú i col.laborar en tot allò que és de tots.

Si teniu cap dubte sobre el funcionament del consell infantil podeu posar-vos en contacte amb l’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera.